Spela poker mot tjejen

Igår bestämde vi grabbar om att ta en pokerkväll idag. Tjejen frågade om hon och hennes kompis fick vara med. Det var helt ok för mig. Större chans att vinna pengar replikerade jag kaxigt. Både de har inga större erfarenheter av att spela, så vi måste till en början förklara de grundläggande reglerna.

Det värsta är om man får skitkort spelet genom och åker ut först. Sånt kan ju hända och då kommer jag få höra om det i hela mitt liv av tjejen. Det får bara inte hända.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt att det är en pokerkväll och inte en grabbkväll. Håller en tumme för att din och de övriga deltagarnas manlighet inte blir alltför skadad av upplevelsen.

2006-08-02 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback