Resfeber och oinbjudna gäster

Resfebern är över mig. Jag vankar oroligt fram och tillbaka. Har jag med mig allting? Något jag glömt? Ja, det är något jag glömt, men vad!?

Igår hade vi en liten kräftskiva hos M. Det var trevligt så när två getingar som kom oinbjudna och ville festa med oss. Vi hade ju sagt att det skulle bara vara vi, men det lyssnade inte dem på. Det är rätt roligt att några fullvuxna karlar blir så rädda för ett par centimeterstora insekter.

När jag och tjejen åt upp våra kräftor, förresten så måste jag säga att är det någon som kan äta kräftor så är det min tjej. Hon äter i stort sett upp allt. Vi andra var mäkta imponerade. Iallafall så bröt vi upp utefesten och gick in för ett parti poker. Återigen möttes jag och M för ett heads'up, fast den här gången gick han ur tävlingen som en vinnare. Bara att gratulera.

Nu ska jag fortsätta febra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback