Inte där än.

Det är svårt att försöka komma tillbaks till vardagen. En vanlig lördag hade man med några kompisar suttit sig framför teven med fotbollsmatcher och käbblat om spelare, spelsystem och vilka lag som kommer att vinna. Man kanske har tippat ett par matcher och håller ett extra öga på dem.

Men jag är inte riktigt där än. Jag vill hellre vara själv och kolla på fotbollen. Grabbarna är omtänksamma och kollar om man vill haka på. Tack, men inte just nu. Men om några veckor kommer jag att tjafsa med er att Tottenham har för tunn trupp och att saknaden efter Michael Carrick kommer vara större än vad Manchester United kommer att tjäna med att ha honom i truppen.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du ska ta en dag i taget,,

man får sörja,gråta, ja till och med skratta åt minnen som man har..

jag ska hejja fram AIK åt dig idag när jag står på norra!!!;)

sköt om dig..

kraam Ullis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback