Insomnia light

Tillbaks från en härlig vecka i Turkiet. Jag kommer att smått rapportera om vad vi gjorde därborta. Inte så mycket egentligen då vårt huvudsyfte med resan var att koppla av och bara slappa. Det gjorde vi med bravur, men självklart hände det saker. Mer om det sen.

Hemresan startade kl 00.15 turkisk tid med att checka ut från hotellrummet till kockan 8.30 då jag stod i arbetsrummet på skolan. Dagen präglades av föreläsningar och gruppdiskussioner och jag tror att ni alla förstår att det var lite jobbigt att hålla sig vaken. Men med kaffe och några örfilar så gick det. Örfilarna tog jag i enrum, så mitt rykte som en sansad arbetskamrat består fortfarande på jobbet.

Som tur är kommer helgen på en gång, så den ska ägnas åt att vila ut och förbereda mig inför kommande veckor.

Kommentarer
Postat av: elon

Fotboll hos dig imorrn?

2006-08-18 @ 15:10:55
Postat av: Madzia

Ah, verkligheten har redan kommit till dig. För mig dröjer det några dar till ;) Men visst har men en hel del redan nu kort sagt: SDU/UH/SDI... no more words! =) Var kul o läsa om Spanien o allt det där... hehe..getingar..fan vad jag fick besök av 5 getingar när jag åt ute i Polen. (jaja ute men ändå!) =) Ha det topp o hoppas du hittar din rutin! ;) By the way..brev..härligt likaså dagbok men ni killar/män brukar väl inte hålla påme sånt eller? =)

2006-08-21 @ 01:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback