Egenmäktigt förfarande juh!

Jag är medlem på en hemsida för lärare där man kan utbyta tips på lektioner och arbetsområden. Bra om man har idétorka eller bara vill ha lite inspiration till nya tankegångar.

Under sommaren har jag av förklarliga skäl inte använt sidan. Har man semester så har man semester! Iallafall, när jag skulle logga in så kom det upp ett felmeddelande. Nähä, tänkte jag och provade med ett annat användarnamn som jag brukar använda. Inte det heller, men vad i helv.... Provade 4-5 olika och ingen godkändes. Klickade på "Glömt lösenordet?" och kollade mailboxen.

Där stod det. "Vi har ändrat ditt lösenord."

Vänta här nu.

De har ändrat mitt lösenord? Sånt gillar jag inte. Är det någon som ska ändra på mitt lösenord så är det jag! Det är en rejäl rättsövergrepp i mina ögon iallafall.

Kommentarer
Postat av: J

Vad bra att de löste sig med lösenordet. Det vanligaste är ju att de skickar det lösenord man har valt en gång i tiden. Väldigt ovanligt att man byter lösenord. Du får väl byta tillbaks till ditt gamla lösenord så är allt frid o fröjd.

2006-08-30 @ 11:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback