Återigen på resande fot. Snart

Nu är det klart med dem sista veckorna innan jobbet börjar. En liten del av mig tycker att det ska bli skönt att börja jobba. Tillbaks till vardagen och rutinerna så att man vet vad som händer. Men då tittar den övriga delen av mig mycket strängt på den lilla delen och vips så tycker jag enbart att det är skönt med semester.

Jag reser till Stockholm imorgon och stannar där några dagar för att umgås med familjen. Sen åker jag hem för några dagar för att göra ordning för en ytterligare resa utomlands. Jag och tjejen har hittat en billig sistaminutenresa till Turkiet. Givetvis ospecifierat boende så det slutar väl med att vi hamnar på ett fallfärdigt ruckel till hotell. Eller så har vi förhoppningsvis svintur och hamnar på ett som åtminstone har egen WC och dusch.

Det ska bli jätteskönt att åka iväg bara tjejen och jag. Vi har knappt haft tid för varandra den här sommaren, så en vecka bara med varandra borde nog kompensera detta väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback