Står fortfarande halvdant..

Gårdagen var inget vidare. Komma till jobbet halvt förstört. Fixa en par grejer, kände att huvudet höll på att sprängas, passade på att smyga in till ett vilorum som skolan har och sova en halvtimme, fortsätta jobba, två engelskalektioner som jag knappt minns, två utvecklingssamtal som jag knappt minns - vet att jag skrev ner anteckningar och får väl läsa dem för att fräscha upp minnet. Raka vägen hem för att sova en timme i soffan, vakna upp och fixa lite mat, sova igen en halvtimme, bestämma sig för att gå och lägga sig.

Gör ordning sängen, känner att huvudet sprängs igen, ta två alvedon, ställa ett glas vatten på nattbordet tillsammans med mobilen, näsdukarna och böckerna, släcka lampan, treva efter mobilen, krasch, helvete också, vatten över hela bordet och stänk på sängen, börjar frossa, torka upp bordet och golvet, kolla att aöllting är ok, byta lakan, lägga mig, pust...

Sov bra. Ska nog kunna ta mig genom den här dagen också. Två lektioner och en utvecklingssamtal ska jag kunna knipa. Sen är det nog lugna kvällen för mig. Ska egentligen åka till Stockholm imorgon, men tror nog att jag står över - får se, känner mig för på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: J

Spillde på nattduksbordet... hur gick det med min bok då?

2006-04-07 @ 18:46:21
Postat av: elon

Han berättade att det är en jättestor fläck på den.

2006-04-07 @ 19:40:58
Postat av: BigB.

hahahaha, ironiska elon ;)
Såg dig o tjejen igår så antar att det int eblev nåe Sthlm =(

Postat av: Tobbe

J.
Ingen fara, din bok kom inte med i skadelistan.

Näe, Stockholm blev inställt. Orkade inte. Lika bra det nu. =)

2006-04-08 @ 11:09:34
URL: http://tobbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback