Nya vägar?

Idag känns allt lite bättre. Snart ska den sista lektionen på veckan avverkas och sen ska jag stå strax innan tolv vid en busshållplats där jag ska bli upplockad av M. Tillsammans med några till färdas vi mot Sundsvall. Känner lite pirr i magen faktiskt. Ska inte ta ut händelserna i förväg, men helgen kan kanske ge en hel del nya vägar för ett par år framöver.

Skulle i och för sig vara skönt med lite sömn. Känner mig lite outsövd. Fast det får jag ta nästa helg.

Nej fan, det går inte. Ska ju ha fest.......

Kommentarer
Postat av: BigB.

Nej fan, du ska ju bli kanonpannkaka nästa helg *skrattar*

Postat av: Mackan

Hej
Nyfiken, vad händer i Sundsvall som gör att du kan få planer i ett par år framöver??

Mackan

2006-04-21 @ 19:15:16
Postat av: elon

Det är en konferens om sexbyte.

2006-04-21 @ 19:26:36
Postat av: BigB.

Jag ä rmest nyfiken på hur det går för Mackan jag!!

2006-04-22 @ 23:29:38
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback