Jag pronerar kraftigt....

Produktiv dag. Först iväg till en sportaffär och testa mig fram för anpassade löparskor. Skulle löpa på ett löpband för att reda ut vilken typ av skor jag behöver. Eftersom jag "pronerar kraftigt" behövde jag skor som har kraftig dämpning. Det var till och med lite svettigt att löpa på bandet i 30 sekunder. Konditionen är verkligen på bottennivå nu. Storleken jag ville ha fanns inte, får skorna imorgon och då ska jag börja lugnt med promenader och succesivt öka med löpningar.

Efter skojakten fikade jag med G och P. Tjafsade lite om allt möjligt. Jag och P drog vidare till M sen och spelade tv-spel fram till sena timmen. Det var kul, men jävlar vad tiden flyger när man spelar tv-spel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback