Jag är en dålig städare!

Det är inte lätt att städa. Så mycket som hindrar. Man hittar gamla brända cd-skivor under massa papper och då måste man ju lyssna genom dem. Man hittar papper som man måste läsa genom innan man slänger dem. Hoppsan, den räkningen skulle jag betala för tre månader sen. En intressant tidning som man måste bläddra genom. Är det inte dags för kaffepaus nu? Åh, "World cup legends" på Eurosport, den måste jag se på. Plocka lite slött olika saker. Rensa ett par hyllor. Magen kurrar. Mat nu.. Hmm, måste knalla ner till affären. Detta betyder att jag måste duscha. Är lite svettig efter allt hårt städande. Ikväll ska jag skrubba med såpa. Men är det inte någon fotbollsmatch på TV ikväll....?

Kommentarer
Postat av: BigB.

Jo jag känner igen det där, varför tror du jag jämt har så ostädat, disciplinen sviker, lite TVtittande eller Internetkollande så är det kört =(

Postat av: elon

vafan?? du behöver väl inte duscha bara för att gå till affärn?

jösses, glöm inte sminket heller...

2006-04-14 @ 17:22:37
Postat av: BigB.

eller hur E.
Förr var det brudarna man väntade på när man skulle ut, nu ere T. *S*

2006-04-14 @ 20:21:09
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Tobbe

Jarvis Cocker sa;

"Man vet aldrig när man behöver göra ett gott intryck."

Skillnaden mellan mig och dig E.... ;)

2006-04-14 @ 22:24:04
URL: http://tobbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback