I väntan på någon sms

I natt har jag sovit oroligt. Skulle skicka en god natt-sms till tjejen (ja, jag vet. Jättefjantigt, men kom igen själva när ni har en flickvän!) men den kunde aldrig skickas iväg. Fick ändå en pratstund via telefon med henne och nämnde då att jag hade försökt skicka en. Trodde det var något strul med sms-trafiken. Då skickade hon en själv till mig för att se om den kom fram.

Har ni också varit med om det? Att någon sms pipit till mitt i natten och man undrar vem i helvete skickar en sms kl tre på en tisdagsnatt? Så visar det sig att man skickade på kvällen och av någon anledning kom den inte fram efter flera timmar.

Så jag låg där i sängen och var beredd hela natten att mobilen skulle plinga till. Inte det bästa upplägget för en god natts sömn.

Och nej, den har fortfarande inte kommit fram.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Tja.
Kommentarer om mina byxor biter inte på mig. Häng med i modet istället killen...... Du måste vara stolt över 2-2 mot Gefle......
Skaffa 3 så kommer sms fram som det ska, det lovar jag. Jag fixar en superdeal till dig så kom in.
Tjao

2006-04-03 @ 11:26:13
Postat av: Askungen

ler brett

Postat av: BigB.

jamen vem FN har inet varit med om det... Eller att man skickar o så kommer det inte fram o sen mitt i natten får man leveransbeskedet *dooooh* Svårt somna om isåna lägen..

2006-04-03 @ 18:36:59
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback