Du ger mig bra vibrationer!

Det är märkligt vad begränsad man blir när tekniken krånglar. Min mobil hade tydligen fuckat upp sig lite igår, så att varken samtal eller sms kunde tas emot. Tjejen hade sökt mig ett antal gånger och efter att vi äntligen fick tag på varandra med ordinarie telefoner, Ja, ni vet. De där som man har hemma och nästan aldrig använder. Ja, just det, de där dammiga sakerna, så bestämde vi för bio och lite mat.

Tjejen hade fått bra resultat på ett viktigt prov, så vi passade på att fira lite med att äta på Hellas. Mest bara för att den låg nära Filmstaden. Jag blev positivt överraskad av maten. Riktig god, bättre än den andra grekiska restaurangen måste jag säga. Efter att ha ätit ett bastant grillmix bad jag tjejen ta bilen och skjutsa mig till Filmstaden som låg 50 meter bort. Jag var proppmätt! Jag tror ni alla förstår min upprördhet när hon inte ställde upp på det.

Efteråt satt vi på biosalong 10 och tittade på Ice Age 2. Det är något visst med animerade filmer som är anpassade för både vuxna och barn. Riktigt rolig film och jag har fått nya favoriter i pungråttorna Crash och Eddie. Se den!

Förresten, efter en klassisk omstart med att stänga av mobilen och sätta igång den igen, så funkade den igen. Alla sms stod på kö och det var ett konstant vibrerande i fickan i 5 minuter. Väldigt kittlande.....

Kommentarer
Postat av: Mackan

För fan, kom in till mig så jag kan lura dig.... menar hjälpa dig så klart ; )
Mackan

2006-04-04 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback