Blä för morotsjuice....

Det jobbiga efter en ledighet är att komma tillbaks till vardagslivet så abrupt. Man går upp lite senare för varje dag och helt plötsligt ska man stiga upp 4-5 timmar tidigare än vanligt. Sånt sliter på kroppen.

Tjejen blev glad över överraskningen. Kvällen spenderades åt bio och kvalitetstid. Hon har köpt en juicemaskin och har testat diverse olika juicer för att kolla fram smak och kvalitet. Jag har druckit äppeljuice, äppeljuice med vindruvor och morotsjuice. Morotsgrejen var ingen höjdare kan jag säga er.

Blir en hektisk vecka. Ska tillsammans med min ansvariga klass fira en elev, till helgen ska jag åka till Sundsvall för ett årsmöte - väldigt vuxet....

Kommentarer
Postat av: elon

Är det den de gör reklam för på tv? Med den där 90åriga gubben?

2006-04-17 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback