Vila i frid, Svullo

Jag är chockad - Svullo är död..... Jag har aldrig varit en stor fan av honom, brutal äckelhumor är inte min grej, men ändå.. Jag ser honom som en del av min humoruppväxt, där defintionerna av vad jag tycker är roligt har påverkats. Också det att ett dödsfall för en känd person har ett sånt genomslag. Nästan som en bekant har dött....

Nåväl, sov ut idag och det var riktigt skönt. Kollade på film, Coach Carter som var sådär. Har sett bättre idrottsfilmer. Igår kväll kollade jag och tjejen på Surviving Christmas, där det enda roliga var att se en kille försöka slå in en julklapp. Han var lika dålig som mig. När min familj samsas kring julgranen och ser över julklapparna så kan man se direkt vilka som är från mig.. Jag är verkligen urusel på att slå in presenter...

Referenshumor...

Bra match idag, 3-0 mot Wigan, känns som att vi verkligen har kommit igång nu. Nu kommer det ett jobbigt VM-klubbsmästerskap som bara är ett sanslöst FIFA-jippo och suger kraft. Hoppas bara att de konserverar formen och forsätter vinna i ligan sen..

Bio ikväll, Instängd. Sitta längst bak med tjejen och visa att man är värsta tryggheten att vara med när man ser på en läskig film.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback