Upprörda mustaschkänslor

I dessa tider har man fått utstå mängder av påhopp, glåpord och nästintill rena trakasserier. Tänk vad lite hårväxt på en speciell plats kan skapa så mycket känslor och upprördhet. Jag kan ju ärligt säga att jag själv inte tycker att det är den mest fördelaktiga attributen för mitt utseende, men det känns ändå skönt att kunna bryta av med något. Är det inte intressantare att vara lite annorlunda och inte hela tiden försöka vara så fördelaktig som möjligt? Borde man inte uppmuntra sånt? Vi är rätt upptajta av oss och att falla ur ramen är inte så värst tillåtet. Uppenbarligen....

Nåväl, jag orkar inte, så här i mitten av mörka december och i sluttampen av en lång hösttermin, hålla i facklan och stå i det främsta ledet för kampen för rättigheten att se ut som man vill.. Mustaschen ryker ikväll...

Kommentarer
Postat av: Djurgårdaren

Spara den till helgen, jag vill se!!

2005-12-14 @ 15:28:31
Postat av: J

Jag vill också se :)

2005-12-14 @ 16:25:50
Postat av: Robban

Jag tycket väl inet den var fööör hemsk, annorlunda visst! fast jag med mitt hakskägg ska väl vara ganska tyst :P

Postat av: elon

fegis!!

2005-12-15 @ 03:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback