Trött, trött, trött!

Helvete! Idag försov jag mig igen! Jag orkar inte gå upp på morgnarna. Stänger bara av larmet och somnar om. Motivationen är låg och jag vill bara ha ledigt. Måste tugga mig genom dem sista dagarna. Det här ska jag klara av, har gjort det förr och ska göra det igen.

På tå, Tobbe! På tååååååååå!!

Igår åt jag två julbord. Jag är inte så överdrivet förtjust i julbord. Det är så blaffig och fet mat. Inte den vanliga kosten som jag brukar köra med. Varje maträtt i sig på julbordet är helt ok, men det är för mycket av allting. Man får en klumpkänsla i sig när man har ätit färdigt.

Så skönt att det är helg, käka julbord ikväll (blä...) och bowla. Sen ut och bara ha kul och tömma skallen på alla måsten och plikter. Ska bara ha kul ikväll. Sen bara slappa hela helgen och ladda om batterierna. Ser verkligen fram emot helgen. Förutom det att ikväll måste jag ta mig an den där jävla julbordet.....

Kommentarer
Postat av: Holger

Du får ställa väckarklockan 2 meter från sängen så att du måste stiga upp för att stänga av den.

Holger

2005-12-17 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback