Stapplande gång och kroppsodörer

Arrgh! Andra dagen efter ett träningspass är träningsvärken som allra värst, speciellt när det handlar om baksida lår. Varje gång jag ska resa mig upp från ett sittande eller liggande läge så hugger det som knivar i benen. Sånt är kul. Visar ju att man har pressat dem till det yttersta..

Igår letade jag efter kläder till den stundande 70-talsfesten på lördag - vad svårt det var. Hittade inget på de vanliga affärerna och knallade över till Myrorna. Jag har försökt handla kläder där tre-fyra gånger förut, men jag kan bara inte. Jag klarar inte av att köpa second hand-kläder. Jag gillar inte att inte veta vem som har haft dem kläderna förut.

Hur ska man kunna veta att den som har haft dem där byxorna förut inte har haft ymnig pungsvett till exempel? Eller hade värsta ryamattan och gnidit sig frenetiskt mot den där T-shirten? Jag vill ha rena kläder som ingen har haft före mig. Eller bara veta vem som har haft den. Det är helt ok för mig att låna kläder från kompisar. Jag vill gärna tro att dem inte har ymnig pungsvett... Känns som att jag spårar ur nu..


Iallafall, så har jag en djup v-ringad t-shirt hemma som jag kan använda. Om man böjer sig fram så kan man nästan se mina nipples. Väldigt 70-tal. Väldigt sexigt. Måste bara hitta byxor som är åtminstone något utsvängda.

Kommentarer
Postat av: Robban

Håller med om myrorna, att handla kläder som HAR en historia går bara inte!
Sen garvar man bara åt argumenten, du e en rolig grabb du =)

2005-12-08 @ 18:52:02
Postat av: perra

Du vet att de har tvättat kläderna innan de säljer dom?..:)

Men jag förstår vad du menar.

2005-12-09 @ 19:52:29
Postat av: ElinLeticia

Du har definitivt för livlig fantasi för ditt eget bästa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback