Småporr och respekt!

Fredagskvällen ägnades lite åt John Lennon-nostalgi. Det har väl inte undkommit någon att det var 25 år sen han dog, så en liten konsert på Nikolai Kyrka hölls för hans minne. Mycket vackert. Mycket värdigt. Sen skyndade man sig hem för att kolla VM-lottningen. Jag hatar sånt där jippo-dravel med talande bollar och gäster som har noll koll på fotboll. Kör direkt med lottningen!

Min omedelbara reaktion efter VM-lottningen var lite rycka-på-axlarna. Men vid närmare eftertanke, så är det bra att vi börjar mot T&T så vi kan inkassera tre relativt enkla poäng. Sen börjar det rysa. Paraguay är grymt underskattad. Många tror att Sydamerika bara består av Brasilien och Argentina, men Paraguay har tagit poäng mot Brasilien och VANN mot Argentina. Dessutom spöade dem oss inför VM 2002. Dessutom har Paraguay lyckas gå vidare från gruppspelet både i VM  '98 och '02. Respekt för Paraguay!

Det är bra att vi har England sista matchen. Förhoppningsvis så är det klart för både Sverige och England att gå vidare så att det blir en avslagen match. Men, om det inte är klart och England spelar som jag vill att dem ska spela, med Ledley King som defensiv mittfältare med Gerrard - Lampard - Beckham framför sig. Ojoj, då går ingen säker för England!

Så, det kan bli en öppen historia det där....

Ikväll så är jag i Stockholm och ska på 70-talsfest. Har odlat en småporrig mustasch och ska ha en djuuup v-ringad t-shirt. Kommer att rocka ikväll...

Kommentarer
Postat av: Robban

Spontanskrattade när jag kom till mustaschen, spara den grabben så man får tillfälle att se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback