Mjölksyra och kriminella handlingar

Häpp, lämnade in datorn igår till servicen och blir tvungen att gå den kriminella vägen med att nyttja jobbets dator för personliga ärenden. Säg inte det till någon bara.

Tränade ben igår, det är den allra tyngsta och jävligaste muskelgrupp som går att träna. Knäböj, stela marklyft, benpress... Ni känner hur mjölksyran väller i musklerna, va? Efter träningen skulle jag cykla hem, ujujuj, tog rätt mycket emot kan jag säga. Tog bussen nu i morse, är fortfarande helt slut i benen. Ändå kan jag säga att det var skönt. Det känns bra att veta att man verkligen har TRÄNAT och inte bara lattjat sig fram i gymet. Det är egentligen inte min sak, men blir irriterad på alla diskosnubbar som står med sina nya flashiga träningskläder och enbart tränar bröst och biceps för att kunna glänsa på stranden 2006. Men, som sagt, inte min sak.....

Idag ska jag irra runt i stan och köpa;

1. Typ av 70-talskläder för festen på lördag.

2. Present till värdparet som ska ha festen på lördag.

3. Födelsedagspresent till mamma.


Kommentarer
Postat av: Djurgårdaren

Bra blogg! Skön stil, fortsätt med det...

2005-12-07 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback