Datorstrul och blöt rumba..

Min dator hemma funkar inte, eller rättare sagt min spaceknapp funkar inte. Ordningssinnet i mig kan inte acceptera sånt, så jag hade en offline-kväll igår med teven som mitt sällskap. 100 Höjdare är aldrig fel, men man måste ha rätt gäster för att kunna nå det där lilla extra. Robert Gustavsson satte ribban högt förra veckan och nu tenderar alla andra gäster bara vara tråkiga och gråa... Det är inget snack - Robert Gustavsson ÄR Sveriges roligaste komiker.

Kom på i morse för hundrade gången att jag måste köpa en ny sadel till min cykel. Den har spruckit lite på kanten vi sidan så att när det har regnat så suger fodret upp vätskan och ligger kvar där flera dagar efteråt. Så efter en cykeltur så går man omkring med en blöt fläck på vänstra byxbaken. Sånt kan ju missförstås.....


Ikväll måste jag lämna in datorn för omvårdnad. Nämnde jag förresten att jag har bara haft den i tre månader?

Kommentarer
Postat av: J.O

Inte trodde jag att du hade ordningssinne :)

2005-12-06 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback