Back to basics

Jag har ju nyligen införskaffat körkort, men inte använt det så mycket. Bra om man har en bil till exempel. Vill skaffa bil, men jag har ingenstans att ha den. Att bo i stan har sina fördelar, men nackdelarna finns. Som till exempel ha tillgång till en stadig parkeringsplats. En som jag känner som bor i samma område brukade parkera sin bil vid en idrottshall som ligger 800 meter bort. Jag vill ha "min" bil betydligt närmare...

För att inte tappa bort körförmågorna, så brukar jag låna tjejens bil. Den gillar inte mig och jag gillar inte den, så det är iallafall ömsesidigt. Men vi försöker komma överens för tjejens skull. Inte roligt om hon hamnar mittemellan våra dispyter. Igår körde jag och min kompis P för att dels lämna in min pajade dvd-spelare på Onoff och dels skulle P köpa sig en TV på El-Giganten. Efter allt detta och körande fram och tillbaka och lämna bilen till tjejen, så var det bara skönt att slappa i soffan. Nu har jag ingen dator och ingen dvd.

Wow, väldigt 80-tal. Bara axelvaddarna som saknas...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hur gör man för att få en så snygg sida som du har?

Mvh, Johanna

Pss. vem är "P" föresten?

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback